2

SCENE 3: Back Up

Posted by Pemerhati Penang on 2:09 PM
ZIIZ
tak baik tau buat dia macam tu. apa salah dia?
MOJO
huh? x salah? ko biar betul. ko x tau ke apa yang dia dah buat?
ZIIZ
apa?
MOJO
dia naikkan cukai "jerawat". jadi lepas ni sape2 yang ada jerawat kena bayar cikai.
ZIIZ
ye ke?
MOJO
ye la. ko ingat aku ni main2?
ZIIZ
kena beli pencuci muka ni. haih, nak beli pencuci muka pun kena pakai duit jugak.
MOJO
ko terbuta disini. syarikat pembuatan pencuci muka tu maharani punya tau.
ZIIZ
ya ka? dia ambil kesempatan lah ni.
MOJO
ye sayang.

2 Comments


xde kena mengena dengan yang hidup ataupn yang dah x dak no...

betoi... sumpah...

Post a Comment

Copyright © 2009 Let us talk about my life All rights reserved. Theme by Laptop Geek. | Bloggerized by FalconHive.