2

Bunga Naga!!!

Posted by Pemerhati Penang on 11:58 AM
Korang mesti tak pernah dengar pasal bunga naga kan???
Bunga naga tu hape???

Bunga naga tu bunga sebelum jadi buah naga.
Alaa... Dragon Fruit...

Tgk ni...

Haa... Ni la bunga naga...




Buah Naga...

Belakang rumah aku je ni...
Wakaka...

Ada 3 pokok abah aku tanam...

Setakat ni yabg aku tau baru 2 biji pokok ni berbuah...
Sekarang ni tgh berbuah, 3 bijik...

pastu gambar bunga tu br ja berbunga pagi td..

Hahaha...
Rezeki aku dapat gak tgk bunga naga ni...
So aku kongsi la ngan korang...

Bunga ni tak la wangi, tp lawa (Kan???)
besar bunganya tu.
Sebesar 2 tapak tangan...

Bunga ni x lama... kejap ja kembang. ptg ni layu lah...

Begitulah nasib si bunga naga. hanya berkembang buat seketika...



2 Comments


Buah naga merah lebih sedap dari buah naga putih.

Post a Comment

Copyright © 2009 Let us talk about my life All rights reserved. Theme by Laptop Geek. | Bloggerized by FalconHive.